Firmware 85 is out. It includes major fixes & enhancements
New features :
* Support for additional indoor modules.
* Support for Mexico, Taiwan, Japan, China & Singapore.
etc...
Fixes:
* DHCP fix (when releasing a lease)
* Bluetooth fix (for Android & iPhone & iPad Bluetooth installation)
etc...
Firmware 85 will upgrade when attempting to set or reset the WiFi parameters. Will also happen of the air to all stations during the next few weeks...
Associated outdoor module version is 36...
Thanks !
Firmware 85
Re: Firmware 85
Thanks to you !
Does firmware v85 support xPL or any other means of querying the device directly for readings?
Non seulement cet individu est anglocentrique, mais en plus xénophobe... et fier de l'être !wblink wrote:Hi,
Since tou do NOT provide Personal Messages I have to do it this way.
PLEASE keep off my back the silly people that think French is the only language in the world.
I you cannot (or don't want to) do that (which I suspect because haven't shown any balls in this matter): create a French National and a International forum.
The way it is going now is ridicilous.
---
Not only is this guy anglocentric, but in addition xenophobic... and proud of it!
Hi,
Firmware 86 appeared on my device when I reconfigured the wifi. Is there any details about somewhere?
Thanks!
Firmware 86 appeared on my device when I reconfigured the wifi. Is there any details about somewhere?
Thanks!
Hi firmware 95 is out could you share the release notes?
Petite question sur les updates de Firmware.
Cet update n'est-il pas sensé se faire automatiquement après quelques jours de disponibilité ? En lisant ce post, j'ai vérifié les informations de ma station et elle indique être en Firmware 79 (module extérieur en version 34).
Cet update n'est-il pas sensé se faire automatiquement après quelques jours de disponibilité ? En lisant ce post, j'ai vérifié les informations de ma station et elle indique être en Firmware 79 (module extérieur en version 34).
Gilles
its an international forum please write in English, check the FAQ to trigger for manual firmware updates.
its an international forum please write in English, check the FAQ to trigger for manual firmware updates.
Gilles2, regardes ici, c'est bien expliqué // look at this, it's well explained.Gilles2 wrote:Petite question sur les updates de Firmware.